• اخر الاخبار

    الاثنين، 21 فبراير 2022

    قالت إيه؟؟؟؟..شعر د.زهراء عصام

     

     

     


    عارف الفرق مابيني وبينك؟

    إن أنا ست أصيلة

    وإن أنا أد الشيلة

    وإن يوم ضاقت بيك الحيلة

    تلقى إديا بعمري تمد

     

    عارف الفرق ما بيني وبينك؟

    إن أنا ست بمييت راجل

     وإن الراجل بس براجل

    وإن البيعة معايا لآجل

    وإن أنا بابني وإنت تهد

     

    عارف الفرق مابيني وبينك؟

    إنا كتف وسند ودار

    وإن الركنه عليا بألف جدار

    وإن يوم ميلت في أي قرار

    تلقى ذراعي يشيل ويسد

     

    عارف الفرق

    وشايف الفرق

    وإن مابيني وبينك فرق

    بس أنا قلبي عليه الحق

    مش كان فكر قبل مادق!!!!!

    • تعليقات الموقع
    • تعليقات الفيس بوك

    0 comments:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: قالت إيه؟؟؟؟..شعر د.زهراء عصام Rating: 5 Reviewed By: موقع الزمان المصرى
    Scroll to Top