• اخر الاخبار

    الأربعاء، 7 يوليو 2021

    أقولك إيه..بقلم : شهد عبد الرحيم


     

    اقولك ايه

    واعيدلك ايه

    وايه ف الدنيا يكفيك

    كفايه عندي وانا راضيه

    الاقي نفسي ف عينيك

    مد ايديك ل ايديا

    وشوف حبك ساكن فيا

    أملي حياتي انا بيك

    وديم الود لو نيه

    كون ليا وديم فيا حبك

    عيش فيا وسيب جنبي قلبك

    ديم قربك ليا ديم

    وعيش فيا ماحيه بعدك

    بدون سلامات واي وداع

    قلبي ليك شاري و باع

    سنينه الفايته علي ايدك

    بريدك ايوه انا بريدك

    و حرف ظل تأييدك

    بحبك دون شروط للحب

    ومبسوطه أن انا حبيبتك

    اجيلك حتي لو مسافات

    وقابله امحي بيك ساعات

    فاتت فيا وفايتنى

    مفيش ف عينيا انا غيرك

    ومش شايفه رجاله تاني

    انت الراجل والملك

    وانتا وبس المالكه

    لقلب حياته متهالكه

    لقاك ف جيت طهرته

    وبنيت فيه وعود صادقه

    بحب الحب علشانك

    وعلشانك عشقت الدنيا وما فيها

    انت الأمل وانت الحياه

    وانت النعيم ف حياه خراب كنت قبلك عايشه فيها

    سيبنى احلم وحبيني

    هات عينيك ديه ل عيني

    وضم ايديك لايديا

    ده انا عايشه حياتي الجايه ليك

    ف اقبلينى وابقي ليا

    بحبك مش بأيدي لو كان بأيدي كنت احبك

    حب في قلبي هو اللي باقي ومكتوب عليا

    • تعليقات الموقع
    • تعليقات الفيس بوك

    0 comments:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: أقولك إيه..بقلم : شهد عبد الرحيم Rating: 5 Reviewed By: موقع الزمان المصرى
    Scroll to Top