• اخر الاخبار

    الأربعاء، 27 يونيو 2018

    أحمد المالح يكتب عن : وائل ورمضان مين الكسبان ....



    وبعيدا عن النتائج المخيبة والمفجعة لمنتخباتنا العربية وكلها راسبة مع مرتبة القرف اداء باهت ومستوى هزيل ما عدا المنتخب المغربى الذى يستحق كل اعجاب وتقدير اما المشاركة لمنتخبنا المصرية كارثية وصادمة ومعظم الجماهير بتقول يا ريت ما سافروا ..ولا تأهلنا من اصله ..

    نعود الى موضوعنا الاساسى وهو حرب التراشق بالكلمات بين محمد رمضان الشهير برمضان لامبورجينى اللهم لا حسد ..

    ..عربية ب4 مليون جنيه عنده حق ..وبيتنطط عليها زى العيال الصغيرين

    فى الملاهى ..بيغيظنا هو احنا ناقصين ..

    ووائل الابراشى الشهير بوائل دريم ..والبرنامج الشهير العاشرة مساءا

    وطبعا فى الثامنة والتاسعة و90 دقيقة وربنا يكتر واعمل 60 دقيقة

    حد عارف أهو كله بأمر الله واهى ارزاق ..من عند الخلاق ..

    وقال وائل عن رمضان انه مغرور ومتعالى ولا يمكن ان يكون النجم الاول فى مصر ..وانه يعانى من حالة نفسية ..وانا اؤيده ..كفاية وهو بيتنطط عالعربيات

    ويغيظ فى الناس ..وانه يشبهه بعتريس ..النجم الراحل احمد توفيق ..

    فى فيلم شئ من الخوف الشهير جدا والحاصل على افضل 100 فيلم فى تاريخ السينما المصرية ..عندما كان يقول انا 30 عتريس فى بعض ..

    انا احسن من عتريس ..انا احسن من عتريس ....أنا عتريس أنا عتريس

    وطبعا النهاية معروفة لسع..وهذه نهاية لا نتمناها للنجم محمد رمضان ..

    ورد رمضونا بكليب نمبر وان ..

    رونالدو يعنى ..ورمضان موهوب لكنه ما زال فى بداية الطريق الفنى ولم يقدم شئ

    محترم يتذكره به الجمهور العربى أو المصرى ..واخيرا فى نبضة قلب...

    كلما استمعت الى اغنية كارول سماحة ا الحسناء الاسطورية الرائعة والله يا بلادى

    دمعت عيناى حتى البكاء والله العظيم بكيت انها كلمات تدغدغ المشاعر وابكى وانا اكتب اللهم انعم على امتنا العربية بالأمن والامان ومصرنا الحبيبة وبلادنا الحبيبة الغالية سيناء تعود افضل واجمل مما كانت ان شاء الله

     
    • تعليقات الموقع
    • تعليقات الفيس بوك

    0 comments:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: أحمد المالح يكتب عن : وائل ورمضان مين الكسبان .... Rating: 5 Reviewed By: موقع الزمان المصرى
    Scroll to Top