• اخر الاخبار

    الاثنين، 5 أبريل 2021

    اوحش مافيكي.. بقلم : أحمد عرابي



    اوحش مافيكي انا.

    زادني الخرف والانا.

    اطماعي حاضره هنا.

    عايزك شهد وهنا.

    ولا يوم ادوق مرك. انا

    ولا يوم.. مني دنا.

    اصل الوصال.

    زي النوى.

    ولوعه الحب ف. الجوي

    انا. .اليوم عاوزه سنه.

    غرقان ف عسلك. انا.

    اتعب ليه. واشقي لمين.

    سافري انتي واتعبي

    .هناك.سنين

    انا هنا فرحان.. سعيد

    .. ف ليلك الحزين

    مستني اللي بعدو.. يرجعوا..

    مستنيهم يشبعوا.

    او يسمعوا.

    ان ال راحوا.

    مش ممكن يرجعوا.. .

    وان اللي ماتوا..بره الحدود

    وسط ضغوط وقيود

    دنيا فهمناها. زمان

    . إن ال.. مات... لن يعود


    • تعليقات الموقع
    • تعليقات الفيس بوك

    0 comments:

    إرسال تعليق

    Item Reviewed: اوحش مافيكي.. بقلم : أحمد عرابي Rating: 5 Reviewed By: موقع الزمان المصرى
    Scroll to Top